حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هدیه ای از جنس عشق

تولدی مادرانه

1393/5/20 11:30
نویسنده : فائزه
517 بازدید
اشتراک گذاری

وقت سونوگرافی میرسد بی تاب دیدنش هستم و تولدم مثل همه سالها برایم مهم نیست تصویر عزیز دلم میاید ما شا الله حسابی بزرگ شده است دکتر میگوید بر خلاف فشارت رشدخیلی خوبی دارد وزنش 900گرم است همه چیز نرمال است و درست بین هفته 26-27 هست تصویر عزیز دل را با جزییات توضیح میدهد چشمهایش دهان و بینی کوچکش صورت همچون ماهش ستون فقرات و مغز و پاهایش که روبه بالا است و تکان میدد دستهایش که جلوی دهانش گرفته است خدای من عزیز دلم دقیقا شبیه نوزاد است و چقدر شیرین و دیدنی است و همسرم که از شنیدن رشد نرمالش حسابی خوشحال است و من که کادوی تولدم را از نازدانه گرفته ام ضربان منظم قلبش که 162 بار میزند و من خوش اهنگ ترین موسیقی دنیا را میشنوم میزان مایع امنیوتیک طبیعی است و طول رانش 5 سانتی متر است و برای خودش خانمی شده است با دلتنگی اتاق سونوگرافی را ترک میکنم که حرکاتش میگویند مامان جان کنارت هستم تولدت مبارک و من اولین تولد را مادرانه تجربه میکنم تولدی که باید شمع 22سالگی را فوت کنم کنار همسر بینهایت مهربان و دردانه ی بهشتی ام .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)