حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هدیه ای از جنس عشق

اخرین دلنوشته از بطنم

1393/8/8 11:06
نویسنده : فائزه
751 بازدید
اشتراک گذاری

انشا الله فقط دو روز تا در اغوش کشیدنش باقی مانده حس عجیبی دارم دلشوره ای بی سابقه که در سخت ترین مرحله زندگی هم نداشتم از طرفی نمیخواهم از عزیز دلم جدا شوم دلم نمیخواهداز حرکاتش از ناز و ادایش جدا شوم با لگد ها و تکانهایش با شکم قلمبه و سختیهایش نمیخواهم جدا شوماز طرفی دلم میخواهد زودتر به دنیا بیاید ببینمش ببویمش این روزهای اخر خیلی سخت است بدنم تاب و توان ندارد دردهای عجیبی دارم دیگر نای راه رفتن هم ندارم فقط میدانم عاشقم عاشق دخترکم

نمیدانم شنبه چگونه میروم شب قبل را چگونه سر میکنم دلم نمیخواهد از همسرم جدا شوم حتما دل نگرانم خواهد شد برای پدر و مادرم هم خیلی سخت است ولی تجسم میکنم لحظه ای که دخترکم را میبینند خیلی ذوق دارم خیلییییییییی

برای دخترکم:

دختر نازم عزیز دلم انشا االله شنبه 10ابان تو را در اغوشم خواهم کشید بی تاب امدنت هستم پدر و مادرت عاشقت هستند مواظب پدرت باش بهترین پدر دنیا را داری دستت دارم جان مادر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ليلا
31 تیر 94 7:39
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
پارمیدا
5 مرداد 94 13:12
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی